5 dagar kvar ;DD

Julen nalkas med stormsteg. Vi har precis varit på glögg och det snöar som jag vet inte vad!
Jag och pappa var i stan på förmiddagen, vid NK, gallerian, bibloteksgatan etc. och shoppade lite julklappar. Är faktiskt lite stressad då jag har en del klappar kvar att handla, men jag får väl dra iväg en snabbis imorgon efter skolan eller så.
Iaf nu kommer vi till det spektakulera, det var nästan inga människor ute! Antagligen en kombination av det fruktansvärt snöiga vädret och en rädsla för flera terrordåd, dock tror jag inte att vi löper så stor risk, men folk blir liksom medvetna av det, men som Carl Bidt sa i en intervju med aftonbladet, "Nej,jag är inte särskilt förvånad, det visar bara att vi är en del av den övrigt världen."
Och det kanske ligger något i det, folk tror att vi är ständigt skyddade men bara för att vi lever i fred betyder inte det att alla alltid respekterar det och att vi är avskärda för alla hot som existerar.
Så ligger det alltså till.
Vi packar för fullt här hemma, vi ska ju till skåne den 22:andra och sen till västindien den 29:onde så det är lite tajt för att uttrycka det milt, men det är ju kul!
Ja ni, det var v'l det,
Ha en bra sista julrusningsvecka och sköt om er!
Slut för idag!
"Att vara en del av något är inte alltid en positiv sak"

// PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0