Bloggar från ipaden ;))

Sitter då här i soffan och bligar från vår nya iPad, jag hoppas den funkar ;p har haft prov i geografi om exogena och endogena krafter idag iaf. Jag och Veronica var klara först, det rikliga var at Veronica var jättenervös innan och grät nästan när vi fick provet, jag kan oxxå ha sån testofobi kvalms, men det här provet var gasnak lätt, det enda som var jobbigt var godsägares, vi hade endast 45 minuter! Men snara var det lugnt. Har inte hänt så mkt idag, vi har precis ätit middag. hoppas att det här blogginlägget ska fungera för det är ju första gången jag bligar från ipaden och det var äkte strimmigt innan, men det ska nog funka nu :)) Ha en bra tisdagkväll! Dagens citat verkar inte fungera med block textstil så, jag vet inte riktigt men ska försöka lägga in det sen! Slut för idag :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0