Godnatt!

Hej!
Sitter här hemma, nu då. Har varit på svartis, vi ska ha pepparkakshustävling så alla i JS får rösta på måndag så får vi se vilka som vinner. Mitt lag är jag Frida och Amanda, andra laget är typ Linnea, Elin, Anna och Tilde och sen är det ett lag med några sjuor xD Vi hade sjukt roligt! Jag gjorde en liten tomte av några gelehallon som vi la in i frysen, den fick heta Amadeus. Frida gjorde typ pingviner. Sen kom typ Alice och Ebba efter sin träning, och sen så hade typ ett pepparkakshus blivit "över", så Alice Ebba och Tilde satt typ och klottrade på det...=)
Aja, såg slutet på vampire diraies, mamma har fått en ipad från sitt jobb! Den ser till och med grym ut =))
Nu har pappa slutat prata i telefon, ska gå och lägga mig, men se fram emot lite intressanta bokrecensioner framöver...!
Godnatt,
// PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0