Jullov ^_^

Idag var det bara lite avslutning så nu är det jullov!! < 33
Har pratat med Anna i telefon om hennes ryska bakrund (hon är adopterad), är väldigt intressant så jag har lovat att ta reda lite om henne men det går ganska trögt, men jag ahr hittat en jätte bra rysk sida hon kan bli medlem på. ;)
Assange kämpar vidare, fler av skatteparadisen registrerar sig att läcka information etc. till myndigheter, vilket väl är positivt.
Annars så är det mest julrusning som gäller typ. Jag och Lova shoppade dem sista julklapparna i skäris igår då, så jag är nöjd ;) Anna, Frida och Kattis kom förbi innan så vi hängde lite ett tag och sånt < 3
Är inne i en period då jag är väldigt gripen av ryska revolutionene deras kultur tsarfamiljens fruktansvärt orättvisa öde som skapades av rättvisekämparna - kommunisterna?? Tycker deras kultur är väldigt intressant och det är kul med Anna.
Men nu ska man julstöka lite och sen go to bed ;**
Slut för idag!
"Halvbildad - obildad med utbildning? Lyssna på lektionerna, barn!"

// PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0