Onsdag då ;-)

Hejsan!
Idag är det onsdag då, den 15 december. Har varit på syrrans luciafirande, hon sjöng solo, superduktig var hon! Heja dig gumman < 3
Hade typ migrän idag på gympan har hemsk huvudvärk då och då men det här är nog ett symtom på stress eftersom det är sista veckan och måste få allt redovisat. Lova fick ta hand om mig medans jag låg och sov i min enorma jacka på en bänk i omklädningsrummet, hihi ;) Ja, så kan det gå.
Har fått låna lite böcker av pappsen, typ statskunskap steg ett på universitetet, det kan alltid säjas bättre som är citat bok med en massa givande citat och typ förbättra ditt orförråd och en bok om Marx, ska skriva ett inlägg om kommunismen någon dag, för det är väldigt intressant. I alla fall håller på och ordnar med lite matsäck tills imorgon då vi ska till naturhistoriska och cosmonova.
Men nu ska jag typ sova, ett litet citat av Ingrid Bergman.
"Jag begär inget, men jag vill ha allt"

// PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0