Sista veckan ;S

Hej!
Igår var det ju lucia, och lucia närmar sig. Såg tidigare på aftonbladet att Assange befinner sig i häktet just nu!
Lyssnar på The climb på spoti < 3
Bit av bit kommer fram efter bombdådet, dem är nu säkra till 98 % vem det var, nu ska dem bara försöka hitta den organisation som lärt upp honom. Verkar vara ganska amatöraktigt det hela, men det gör egentligen inte mindre allvarligt. Det är viktigt att sammarbeta i tider som dessa. Trots att vi alla har olika åsikter så är vi en förenad nation. Men nu låter jag kanske lite för allvarlig! Det är ju juletider xDD
Ska shoppa min sista julklappar.....snart..
Men det gäller oxxå att få det sista undanröjt i plugget nu. Måste plugga jääätemkt Matte. Jobbar med procent och jag är inget geni på matte men jag försöker :)
Okej, slut för idag!
Rikitgt coolt citat kommer nu (inte mitt)
"Alla såg äpplen falla, men det var bara Newton som frågade sig varför?"

// PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0