Förlåt för dålig uppdatering..

Hej!
Vintern har dragit in över vårt Sverige med snöstormar, förseningar, trafikolyckor, pulkaåkande och glada barn!
Vill också säga förlåt för dålig uppdatering, är i alla fall en del som har läst min blogg, vilket jag är tacksam för.
Tycker det är otroligt mysigt att se alla ljusstakar i alla fönster, ger ett intryck av gemenskap. Min lillasyster sjunger julen är här, så söt! <3
Blev utelåst idag så gick hem till Anna och var med henne och Elin, vi spelade Wii, drack te, och prata.
Hälsningar till er <3333
Blir lite less på min generation ibland, dem bara klagar och säger att livet är skit och sådant. Mina kompisar är för det mesta inte sådanna men jag vet andra som ständigt klagar. Tänk på dem som inte ens får gå i skolan utan måste jobba i en mörk gruva 12 timmar varje dag för att ha råd med lite soppa, utan hus, hem och familj. Vi ska verkligen vara tacksam.
Över till det aktuella, vem blir partiledare. Tippar på antingen Österberg, Dammberg, Palm, Östros för att ta några exempel.
Tycker det ska bli otroligt spännande!
Fick en "uppenbarelse" till mitt citat på eftermiddags samlingen.
Man ska inte göra skillnad på olika folkgrupper, för vi är alla människor, men man måste se varje enskild individs karaktär, missförstå mig inte, alla är lika värda och det är så man ska jobba. Men man kan inte behandla alla likadant. Man måste ha olika strategier för olika människor, och det beyder inte att du själv förändras eller anpassar dig, ändra inte åsikt, men det är smart att inte behandla alla likadant.
Så dagens citat är:
"Man ser skillnader hos mellan två grupper med människor, men inte mellan två barn"

// PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0