Hej alla!

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Vi hade en föreläsning om kontinentaldrift. Vi har haft läxförhör på NO:n etc. Jag har hängt med Lova, Anna, Elly och Zoey. Jag fick ett litet infall idag vid lunchen, tänk vad fantastiskt det är att vi är människor!! Så¨det har jag ältat hela långa dagen xDD LOva flummade runt, och Anna bara gapskrattade!
Ska snart lägga in info om min förebild, samt en bild på mig själv!
Jag har bara fått en kommentar hittils, men tipsa, den enda person som läser denna blogg, (min kusin Emma).
Lite nyheter:
Julian Assange, grundare av wikileaks, som sprider hmemligt info om företag, sitter nu häktad i tingsrätt, misstänkt för b.l.a våldtäkt.
S kan tvingas sparka anställda, på grund av minskat bidrag efter valförlusten, som om dem inte hade nog med problem:
Gjorde det sämsta valet på nästan 100 år.
Mona Sahlin avgick i söndags, och dety är ont om respektabla kandidater.
Partiet befinner sig i kris. Hallå?!
Vad tycker ni om sitiationen i partier (S)?
Kommentera!
"Den som säger att något är omöjligt, ska inte avbryta den som försöker göra det"

// PK

Kommentarer
Postat av: Anna

Sista meningen är extra sant! <33 Älskar dig gmn<33

2010-11-18 @ 17:50:25
URL: http://annavikman.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Yaye<33 Dsm <33333 PussN

2010-11-18 @ 17:57:09
Postat av: emmaaa

trevligt :33

2010-11-19 @ 19:23:44
URL: http://emmamoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0