Hola!

Hej allihop!
Idag är det måndag då...
Har jobbat kurs typ hela dagen, men det är fatktiskt ganska intressant.
Jag är ju egetligen bara en vanlig tonåring, så att säga.
Jag bryr mig inte bara om skolan och sådär, utan är med mina kompisar och sådant som tjejer i min ålder gör.
Däremot så vill jag emallanåt bara trampa på vår generation!
Dem är nästan apatiska ibland..
Jag vill att folk ska bry sig, brinna för något!
Sedan skiter jag fullständigt i om det är fotboll, balett, make-up, politik, etc.
Jag vill bara att folk ska vara lite tacksamma.
Jag är sååå tacksam att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Vill bra ställa mig upp och säga ifrån, hjälpa folk!!
För mig är det lycka <3
"Jag är inspirerad, motiverad, passionerad"

// PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0