Lördags-shopping

Hejsan!
Hur mår alla? Själv mår jag underbart ;DD
Jag och mamma har shoppat i skäris hela förmiddagen, på dryga två timmar hann vi med fem butiker...
Det blev tre par jeans på Kappahl, några tunnikor, och tröjor från edc by esprit (och kapphal), en söt top från dea axelsson, samt en kavaj från Esprit. Sedan tog vi take-away pastasallad hem, och åt till lunch... Annars är det inte så mkt på gång. Lova, Anna, Veronica, Elly och jag skulle haft Harry Potter maraton den här helgen, men varken Elly eller Veronica kunde komma och jag var ju tvungen att shoppa, samt att vi ska ha gäster ikväll, så jag tror det bara är Anna och Lova som sitter och glor på TV denna härliga vinterdag :DD Gör ni det?
Det har ju kommit snö, massa snö, men nu har den smällt......
Igårkväll softade jag mest hemma med familjen, förra helgen så hade jag Anna, Lova och Veronica girl-pwer kkväll så jag ska ta  det lite lugnt den här helgen, dessutom har jag nog med att göra iaf ......
Ska köra att litet inlägg om kandidater till S partiledarpost senare.
Det viskas om Per Nuder, men han har väl gjort sitt i politiken, det hade i och för sig Mona Sahlin oxå, men S är väl kända för att göra samma misstag om och om igen? Över huvud taget, göra samma saker om och om igen, och älta allt, No change there!
Tänk att det snart är jul! Nästa söndag är det första advent liksom! Man hänger knappt med...
Dem har redan börjat julpynta och alla låter såhär: "Har dem redan börjat julpynta, det är ju bara november, halloween är knappt över än, snö redan, ush!"
Wake up!
Julen nalkas, och det medför snö julpynt etc. Dax att börja julhandla?
Glömde att skriva citat igår, softade bara med familjen, idol, fredagsmys, gott kött...xD
Så gårdagens citat är:
"Allt ordnar sig"

// PK

Kommentarer
Postat av: emmaaa

trevligtt :'D< 3

2010-11-20 @ 20:26:28
URL: http://emmamoshi.blogg.se/
Postat av: Anna

Kavaj, bra Amanda<33 Mina takter:) Haha<3

2010-11-21 @ 22:22:14
URL: http://annavikman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0