Snabbis...

Nu ska jag snart åka och se den nya HP, med JUlia, som jag har känt ända sedan i sexårs, vi gick i samma klass tills innan sommaren, då hela min klass splitrades.. :((
Nu ska iaf jag, Julia, mamma, och Julias mamma åka och se den nya HP, tror faktiskt Anna och Lova oxxå ska se den idag.
Min pappa frågade våra gäster igår:
"Vad är ungdomarnas stora kulturella händelse under veckan?"
För harry potter är faktiskt kultur, det är mkt mer än böcker.
Det är inte så mkt som hänt i världen, mest fokur på Prins William och Kates bröllop, som troligen kommer hållas under försommaren 2011.
Har ni sett den nya HP?



Kommentarer
Postat av: Bianca

Sätt den ofc, haha, HP=stor del av mitt liv :P

2010-11-22 @ 19:11:23
URL: http://mynameisbianca.blogg.se/
Postat av: Anonym

;))

HP-<33

2010-11-23 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0