Hej!

Har inte uppdaterat på ett tag då en hel del saker, om inte ganska jobbiga kommit i vägen.
I fredags blev min mobil stulen i ett provrum i liljeholmen, var en julklapp och den var ju knappt en månad gammal. Inte så konstigt men det känns så otroligt när det händer just en, man kan liksom inte föreställa sig hur det kan hända en själv även om det är vanligt och inte så konstigt. Jag blev mest så himla besviken och ledsen på varför människor inte kan vara ärliga och lämna in mobilen. Men vi har iaf polisanmält, spärrat etc.
Sen hittade jag en jättefin väska till ett jättebra pris men den verkade inte var äkta, dessutom är jag hostig har mycket i skolan och onsdagsfickan på muf som jag skulle gått på imorgon verkar inställd, inte så kul va?
Och det hjälpte inte direkt när dem hade ett inlägg på rapport om att jättemånga barn i Sverige lever i "fattigdom". Självklart är det något vi måste bekämpa med enligt statistik är Sverige de andra bästa landet i världen när det gäller den frågan. Blev faktiskt ganska upprörd.
Men nu ska vi sluta klaga, speciellt då majoriteten av dessa problem är ilandsproblem.
Är ju mycket på gång i Egypten. Dagen blev märkt som historisk för Egyptens framtid, dem har stängt av internet etc. Men nu så ska jag faktiskt ta och snacka lite med papsen, vi hörs!
"A thief belives everybody stelas?"

// PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0