Hej allihopa!

Gud vad kul det är att vara tbx här på bloggen!
Idag har jag haft kurs och tagit spruta. Jag har en helt fanitiskt sprutfobi typ! Först gömde jag mig på toaletten med Veronica och Anna som oxxå var rädda men sen kom Elly och tvinga ut oss så vi gick ner för att säga att vi inte tänkte göra det, och sen började jag storgråta och ringde pappa. Men då kom kuratorn och hjälpte mig och så fick jag ta först av alla :S Men jag kände mig jättenöjd efteråt. xDD. Min header kommer typ snart läggas in, men jag har haft lite problem med den.
Idag har vi pratat om klimatzoner och sådär vilket fick en gammal tankeställare som jag reflekterat över tidigare att dyka upp bland mina hjärnceller igen xDD
Jo alltså det finns ju bevis på att enda sedan miljö började ta form på jorden har klimatet förändrats. Visst tror jag att vi människor har bidragit till klimatförändringar, växthusen etc. Men hallå? Vi har haft dem kallaste vintrarna på nästan 70 år, två år i rad. Man märker ju att det sker klimatförändringar och klart det är något vi måste stoppa, men jag tror inte en sekund på allt det här snacket om att jorden kommer gå under om vi inte slutar spotta tuggummin på gatorna. Allt är faktiskt i mycket större utsträckning än så! Jag tror att vi ska fokusera på förnyabar energi etc. för det är framtiden! (ja, det existerar med 90 % säkerhet faktiskt en sådan), därför tycker jag att man inte borde under några omständigheter stötta sådana enligt mig idiotiska föreningar som greenpeace som sänker båtar och gör så att det sprids massa bensin i haven! Vad lever dem i för värld? Överlåt det här till människor som vet saker om det, vi förstår att ni försöker på något märkligt sätt förbättra, but I am sorry for saying this, men det är fel principer, fel metoder! Dumpa extremism!
Så vad är svaret då?: För mig är det moderaterna, vi vet att det finns en framtid och det är det vår politik går ut på!
"Det finns en framtid, så beredd dig på konsekvenserna"

// PK

P.s. Om du läser detta Papsen (som är i milano) så hälsar jag Anaton och Andrea som tittar på Tv med Ivana, ses på fredag! puss D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0