Utvecklingssamtal ....

Onsdagsinlägg coming up:
Är hemma lite, jag glömde mina gympakläder idag och har gympa halv fyra och jag kan ju inte gå utan mat från lunch till halv fyra, eller det går nog men jag orkar inte, så då sa Laura att jag kunde åka hem mellan så får jag komma tbx later ;D
Ahh annnars händer det typ inte så mke, senaste nytt kommer NU:
Två stycken dog när en taxibil kördes på av tåg, tyst minut......................................................................... Ok, vila i frid.
Mycket gripande då Sahlin håller sin sita show i riksdagen, Reinfeldt kommenterar "Mona Sahlin kan väcka känslor som få". Positiva och negativa, men trots allt önskar vi ju dig löycka till, och till alliansen, Nu kör vi xD Nej jag skoja. Faktiskt.
Ja, men nu så ska jag ringa Anna för det har jag lovat, och sen ska jag dra till skolan (igen). Kika in senare because nytt inlägg is on gång..

Kommentarer
Postat av: emmaaa

haha tyst minut cx

2011-01-23 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0